petak, 27. siječnja 2012.

crno i pointilizam












nakon kratke (ali slatke)
brrrr šetnje
bjelovarskim korzom,
zubato siječanjsko sunce
potjeralo nas je u omiljeni
restorančić,gdje nas je
rasplesana vatrica starinskog
kamina brzo ugrijala..
uz topli obrok i ledeni čaj,
singericu staru,stolić za risanje
krletku malu, život se u taj čas
činio kao pravi mali raj ....

Broj komentara: 8:

  1. Kako se vi lepo zabavljate~~))
    Una je kao neka glumica, skroz je cool i jako je slatka.Kamera ju bas voli~~))
    Znaci ti zivis u Bjelovaru ili negde tu u blizini!!Super!!To nisam znala!!
    Slike su divne.Prva mi se bas dopada, a i gde Una boja nesto ~~))

    OdgovoriIzbriši
  2. una je tvoja osječanka,
    velika avanturistica,
    i prava performerica <3
    za božić se preselila u koprivnicu,
    moj rodni grad iz kojeg sam se
    sedam godina unazad muvnula
    na selo kod svog drageca,
    koji je poslovno posjetio bjelovar,
    a nas smo mu dvije pravile društvo...

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne ste, bas se po slikama vidi kako se fino zabavljate! Svidjaju mi se tvoja haljina i cipelke...Una je pravi mali zvrk... <3 :*

    OdgovoriIzbriši
  4. You look so cute, I adore the dress <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. sve mi se sviđa!obožavam velike šešire!

    OdgovoriIzbriši
  6. Slike divne kao i obicno. Mnogo mi se svidja ta haljinica i print

    OdgovoriIzbriši