subota, 21. siječnja 2012.

ona je una,ja sam iva ,a ovo oko nas je stari grad
















marendali smo pod krovom
starog hambara,
sklonivši se od kiše
koja nas je i dovela do
starog grada (đurđevca).
kroz najlone i skele
prošvercali smo se unutra
u samu utvrdu,ne zatekavši
nit kakvog živog,nit duhastog stvora.
poslikali se na mjestu na kojem se
nekad nalazio bunar (obožavam starinske,
i ne samo starinske bunare) koji je srušen,
sigurnosti(?) i uštede prostora radi.
pod ključem je bio muzejsko-galerijski
prostor na katu u potkrovlju utvrde koji
je svojom vrijednom ostavštinom oplemenio
ivan lacković croata.

i vas čeka i zove stari grad
da ga posjetite, osjetite, istražite
i oživite duh prošlosti u njemu !

Broj komentara: 9:

  1. divne ste!

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne, a njena kapica je fenomenalna..i ja bih takvu

    OdgovoriIzbriši
  3. i ja bih,samo je kapatuljčica ana
    još nije skrojila u xxl verziji <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Super mi je taj crveni blejzer.Ahhh divan je, pa jos na te velike srebrne dugmice.
    A da mala Una nam je vec poznata sa novogodisnjih slika.
    Super ste zajedno jako, a kontam i inspirativno~~)), da lepo uticete jedna na drugu!!

    Ja i moj prijetelj Dario jako volim tvoj komentar na moj poslednji post.Kako si imala torbicu onakvu sa zicom, ali si izgubila.Jako interesantna prica, bas nam se dopala~~)))
    Ljubb do neba tj. do vaseg starog grada~~))

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve je divno, a suknja! Eto meni zadatka za ovu jesen. Bozanstvena je! Ma cije su to KREACIJE KOJE NOSIS??

    OdgovoriIzbriši