nedjelja, 15. siječnja 2012.

z onkraj vode drave



















pokraj vode drave
ravna podravina,
zemlja vodom plavna,
nama domovina.
tu otava buja
i detela krasi.
vlati od kuruze
i šenice vlasi.
podravina ravna
s krovimi crleni.
hiž od divljih plasti,
najdraža si meni ...

a za kraj
poslušajte
predivnu
gordanu evačić <3

http://www.youtube.com/watch?v=EBp0b_LPrys&feature=related

kušlec vam šalje
vaša regica <3

Broj komentara: 10:

  1. inace,tu plavu su koristili u japanskom Krugu,xiix...odlicno!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. nisam neki horor fan,
    no znam jednog koji
    gotovo za svaku laku noć pogleda jedan!!!
    možda mu se,ako ni zbog čega drugog,
    onda zbog plave pridružim pred san
    koji dan
    i ja ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelim takav jumer.Bas mi se svidja~~)))Divan je!!
    Super slicice!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. bila je to ljubav na prvi pogled!!!!
    a o njemu maštam još od djetinjstva,
    otkada sam ga pogledom skidala sa
    djevojčica čije su bake i mame bile
    spretne sa štrikačim iglama;)
    i zahvalna sam jednoj od njih što
    ga je odlučila,možda i zbog previše pikanja,
    poslati dalje u bijeli svijet...
    ja sam mu i to oprostila i
    sretno ga udomila<3
    znaš onu...
    potrebno je samo jako željeti.
    mora da sam ga stvarno željela

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivne fotografije.Izgleda kao isječak iz nekog filma :)

    OdgovoriIzbriši
  6. prelijepa kao i svaki put! čizme i kaput oduzeše mi dah! <3

    OdgovoriIzbriši
  7. These photos are so cool!! i love your sweater!!

    follow me too? :)

    http://solipsismdreams.blogspot.com/
    http://solipsismdreams.blogspot.com/
    http://solipsismdreams.blogspot.com/

    xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Ti uvek dajes najlepse i najopsirnije komentare, a to znaci da si sve lepo vidla i zapazila!!
    Hvala ti!!
    Ja sam tako zaljubljena u tvoj jumper!!Super si ga kombinovala sa crnim sorcem.Volim sto se igras sa vetrom, a i vetar se igra sa tvojom kosom, kaputom....

    OdgovoriIzbriši
  9. Volim ovaj post :) I volim pesmu ♥

    OdgovoriIzbriši