petak, 6. siječnja 2012.

magična privlačnost ruina













taman preko puta,
srce mi,a i noga
međ* ruine stare često zaluta.
selu na sramotu,
meni na divotu.
napušteno,urušeno,
mahovinom,
lozom, bršljanom obraslo,
tako privlačno,
tako mistično,
tako magično.
od tamo odjekuje
ptičji pjev,
i susjedovom pjetlu
kvari jutarnji ...
no , jutros je
pjesma što se
orila bila
bučna,gruba,cviljava,
i bez da sam
kroz prozor virnula,
naslutila sam što
se događa...
sva sila mašinerije
i ljudstva,
u sat,dva
gotovo da je sravnila
ono što se gradilo desetljećima...
selu na čast,
meni na žal.
čiji li će pjev
jutrima
buditi snena ,
rumena lica
,hoće li ga uopće biti!?
hoće li me fazan
iz grma još koji
puta preplašiti!?
šipak grančicom svojom ogrebati?
i hoću li onako
zamišljena
još koji puta
čuti kašalj starog lolana,
i ženu na oknu vidjeti,
kako ga čeka,
da se vrati i
sa kola svojih
susjedu šalu dobaci,
kušlec dragoj svojoj
na lice stavi...

Broj komentara: 6:

  1. nice! uvijek biram selo prije grada :)

    OdgovoriIzbriši
  2. posebna i u novoj godini. svaki put kad te vidim niz usta mi sklizne bjork moja najdraža. al nikako da te nagovorim da stavljaš veće slike, super su i mislim da bi još više dobile na efektu u većem formatu. :)

    i super su mi ovi stakleni visuljci, jel to nešto home-made?

    OdgovoriIzbriši
  3. da,u potpunosti se s slažem s tobom!
    no,koliko god jednostavno bilo,il
    ne bilo, ne polazi mi za rukom:(
    tutleku treba netko nacrtati,kako da ovlada
    svetim pismom!!

    stakleni visuljci,viseće su vaze,
    koje sam prigodno prenamjenila
    u svrhu božićnog dekora.
    unutra sam stavila zvončić
    i namotala komadić žice!

    hvala na podršci<3

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si mi slike.Uvek imas tako super poze.
    Volim i torbicu i novogodisnje dekoracije!!~~))

    OdgovoriIzbriši
  5. Fotke su tako dobre!
    I ovo drvce i ukrasi.
    Fenomenalno!;)

    OdgovoriIzbriši