nedjelja, 22. siječnja 2012.

traper + karirano = cmok












dugo,dugo sam ga tražila,
i onda, kad sam ga,
baš takvog kakvog sam zamislila
i pronašla, ostavila ?!
i istog trenutka požalila.
jednog kišnog ponedjeljka,
nevoljko sam se vratila na mjesto zločina
i pronašla ga kako stidljivo,pokislo viri,
iz hrpe marama ,hlača,halja,ogrtača...
uzela ga ,ma zapravo zgrabila
i sklonila pod kišobran.
a on me ,šarenko;plisirko;karirko mmmmali
bez riječi kaznio,svojim strukićem uskim
tek toliko da ga osjetim nažuljao.
nisam mu zamjerila...

a *ko zna što li je sve prošo
da bi do mene došo ??!

svatko od nas ima neku svoju
priču,nekad veselu,nekad dirljivu,
poučnu,il pak posve nezanimljivu.

šeširić,šeširetina
velika moja ljubetina,
već je opjevan na blogu,
a o jaketi,košulji,čizmama
nekom drugom zgodom...

Broj komentara: 10:

  1. Kako ti samo imas interesantne fotke, obavezno kliknem na pics da vidim velike slike.Divne su, a ti se crazy jako i sve znas super da izneses!!!
    Super kombinacija razlicitog stila i boja!!! ~~))

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se ovaj kantri stil. I sama ga njegujem ;)
    Suknja je savršena. I odlično si je složila sa džins košuljom.

    OdgovoriIzbriši
  3. jako mi se svidja ovaj denim on denim fazon ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. iskreno, nisam ljubitelj trapera baš. nekad mi dođe da isfuram traper košulju, ali i to izuzetno rijetko. baš me zato uvijek oduševi kad netko zna što bi s njim, a ti si to upravo pokazala. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. suknja je savrshena!!!pogotovo u kombinaciji sa ovom teksas koshuljom

    http://fashionbymental.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Da, suknja je savrsena. U kobinaciji sa texasom, savrseno. Jesam li pomenula da su slike exxxtra?

    OdgovoriIzbriši