utorak, 3. siječnja 2012.

wanna be silvestarski outfit















no,pod zvjezdanim nebom,
i u najtoplijem ogrtaču
usudila se nisam,
bečki valc odvrtjeti
u ovom izdanju!

do novih pobjeda ili
pak poraza,
toplo vas pozdravljam
uz najljepše želje
u ovoj nam novom ljetu<3


Broj komentara: 10:

  1. Divna je siva haljina i kruna za patuljke <3
    Sretna i poletna 2o12

    OdgovoriIzbriši
  2. Divni prstenovi! I srećna nova! Sve najbolje:D

    OdgovoriIzbriši
  3. Svidjaju mi se slike.
    Mala devojcica je preslatka~~))
    A haljina, cipele i kruna su jako cool!!
    <3

    OdgovoriIzbriši
  4. oo boze pa ovo je da se raspametis! od tebe do ovog prekrasnog hello kitty deteta!!1 koje srce!!!!! aaa oo boze! <3

    OdgovoriIzbriši
  5. So fairy tale! Is the little boy your son?

    OdgovoriIzbriši
  6. hey victoria<3
    una is my niece!
    push like button,few days
    ago on your folks,
    beautiful family!

    OdgovoriIzbriši
  7. Iva hvala ti na divnom komentaru.
    Jako volim tvoj popcorn venac, to jos nigde nisam videla!!

    OdgovoriIzbriši
  8. ja ga vidjela i nisam mu odolila ;)
    a svidio se,predpostavljam i mojoj
    psini,jerbo je izdržao čitav pet
    minuta okačen na ulaznim vratima,
    slijedi restauracija,
    dupla doza jedna za mene,druga za
    vijenčić <3

    OdgovoriIzbriši
  9. jao kako je mali sladak.. i imaš tufne na zavjesi, genijalno! fotke su mi divne i sretna nova sa velikim zakašnjenjem i od mene.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super photos. Svidja mi se posebno venac sa kokicama! Obozavam ih! Da, dosadna sam, ovo je bilo jos u januaru..sta cu, pretresam tvoj blog i gledam tvoje divne slike

    OdgovoriIzbriši