ponedjeljak, 6. veljače 2012.

(S)nježna romansa














tako mek i tako lagan
tako bijel i tako hladan,
zabijelio,zazimio,onevinio
sve nas na prozore ,
iz dekica izmilio
...
vjetar huče,
sa brijega snježnog
šalom umotan netko jauče...
možda to proljeće,
što već bilo je tu,
kroz bljuzge,
magle,inje,
šapuće
evo još malo
i ja sam vam tu....
izađite vanka
ne gunđajte,ne skvičite
šalovima,kapama,
kaputima toplim,
rukavicama se okitite
u bijelo poskočite,
mrvu se smočite ..
grudajte se,vrištite,
snješku mrkvu,
mjesto nosa stisnite
...
a onda uz kamin
i šalicu čaja
pričekajte proljeće
nek čudo svoje stvara

Broj komentara: 10:

  1. Prelijepe snjezne slikice:D
    Obozavam zimu:D

    OdgovoriIzbriši
  2. sta je to tamo?
    ko je to vamo?
    hm, ja?
    cekam prolece... ;)

    lepe su slike! ^^

    OdgovoriIzbriši
  3. Love the show wonderfu photos!love the little touches of white in your hat and top :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan si!!Taj tvoj beli dzemperak mi je tako lep.
    I kod nas je napokon pao sneg, ali nikako da uhvatim vreme da se fotkam, ali danas cu mamu zamoliti da nadje vreme za koju pic.~~))

    Hvala ti na divnom komentaru, jako su mi dragi tvoji komentari.Moj Drug Dario sve prati sa mi se desava na blog, pa mi je tako sinoc poslao poruku kako si mi ostvila divan komentar.
    Tako da cu ti obecati tako neke rukavice ako nadjem saljem ti~~)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. samo sam te zekala malućko,
      kako bi se to u narodu reklo:
      rukavicu ti bacila,
      ne bi li ti i kod mene navratila,
      nešto lijepo u vidu riječi,
      pjesničke slike blogeku podarila ;)

      Izbriši
  5. Vidim nešto bijelo i lijepo, pleteno ili čipkano <3

    OdgovoriIzbriši