petak, 10. veljače 2012.

čing:čang:čong












haljina lagana,
kajšić otragakopčić,
vestica plavetna,
štramplice,prekoljenke,
čizme dugovezice,krznovratnik,
štrikanec i ziherica...
kosooka se zriktala mala,
pred stavicu podravsku stala,
sem čing,čang,čong
izustiti ništa nije znala

*čing,čang,čong,
šmoova je izvedenica,
očiju mojih radi,
koje kad se nekontrolirano,
od srca nasmiju odlutaju u kinu
...
a tek da vidite
nekontrolirani kes,
cijeli hipodrom dođe na ples
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

http://www.youtube.com/watch?v=s91XhqraziI

4 komentara:

  1. Kao snezna dobra vila si, ali u crnom.Svidja mi se kukuruz iza tebe.Bas cool mesto za slikanje.
    I kod nas je vec deset dana veliki sneg, ali volim ga.Danas sam bas isla u grad po najvecoj vejavici.Oci su mi bile u snegu, jos sam htela da se slikam, ali nemoguce.

    OdgovoriIzbriši
  2. svaka cast za takvo fotkanje po ovoj zimoci!
    Divno...kao i uvek i propraceno rimama! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Uvijek originalna i zanimljiva.Naša Iva!:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Perfect. Perfect. Gde su ti milioni citalaca koji treba da vide sve ove slike??

    OdgovoriIzbriši