subota, 28. travnja 2012.

monster master







vremeplovom uz sladoled od punča i čokolade ,
mirka,frki,šm i ja
neplanirano,
 kosovom naracijom i gestikulacijom 
puhnuli smo 15. rođendansku svjećicu
njegovim ljutim kravama
....
  kugla je pak
ugostila dobrog starog hansa,
koji nam je nešto prije ponoći
svojim prepoznatljivim slikopisom
ispričao 2d priču o čudovištu,
koje živi u staroj gramafonskoj ploči,
kad se ploča zavrti izlazi iz zvučnika
i odvodi nas u svoj natripni paralelni svemir
go go plesačica,zombija,napaljenih alliena
i sličnih im stvorenja
...
glazbu za crtić radili su brzi,
atraktivni i žestoki
the dykemann family koji su nas 
svirkom vratili natrag u garažu
....
šteta da i teen cats nisu 
odradili svoj lonci i poklopci
show da vremeplov bude potpun!

....

Broj komentara: 9:

  1. Ambijent je sjajan i skroz se uklopio sa tvojim outfitom.
    Pojas na suknji je precool, tako se sve ukopilo sa cvetom i kosuljom, da bas izgledas zanosno!!
    Super mi je slika u basti gde stojis na stolici!!
    Sve pohvale za fotografa again!!

    OdgovoriIzbriši
  2. super look,sviđa mi se ambijent skroz :D samo da te pitam gdje si kupila tu predobru košuljicu,da mi je kupit na tufnice sebi,nasla sam sivu i crnu sad mi treba i takva :D

    OdgovoriIzbriši
  3. košuljica je hm, pitajbogekadragoga iz koje godine
    ...
    kupila sam je na buvljaku,kao i ovu pensil suknju
    ...
    a ovo je moja soba,ne baš funkcionalna,
    a opet naj <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Savršena soba koja ti tako lijepo stoji!<3

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow! Superiska!
    Ove slike u basti su za uramiti! <3

    OdgovoriIzbriši