petak, 20. travnja 2012.

točka do točke, točkica.







dok ja črčkam,
šm ga krčka
...
on to voli zeleno
...
ščipanci u koprivi,
krastavci u zdjelici,
u čaši špinat,
mlijeko,keksolino
sve prirodno i fino
...
bon apetit

Broj komentara: 7:

  1. jel' ovo korektorom? super ideja! i volim zelenoooo.. nekad mi je baš krivo što se ne hranim zdravije a stvarno obožavam domaću i prirodnu hranu, ovo mi predobro izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
  2. edding,paint marker,mada sam tak našvrljala da izgleda kao da je rađeno korektorom....;)
    +++
    i zdravo i domaće i fino!
    šm ga uvijek razvali,
    miksa,eksperimentira,
    ja ziherašica igram na sigurno,
    i kad mi se nešto svidi,
    to ne puštam dok stvarno ne pretjeram!!!
    hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno si uradila ovo na torbi :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Slatke su ove točkice - daju neki etno štih torbaku :)
    Jel su to krastavci u bučinom ulju..?? Ja bi se zajela u tome:PP

    OdgovoriIzbriši
  5. da,baš su etno
    ...
    bijeli licitari;)
    ...
    krastavci u buči,da;)
    ja ih volim i u vrhnju,
    i kisele i ko malo ciganče
    grickam ih bez ičeg

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa torbica je bas fora!!
    Prava si domacica!! <3

    OdgovoriIzbriši