srijeda, 4. travnja 2012.

three as one having fun










Broj komentara: 13:

  1. Iva ti bas znas da uzivas u zivotu.
    Znas da jases, uvek si u prirodi, igras se da decom i sve to govori da zivis punim plucima.
    Volim sto u svakom tvom postu preovladava priroda.
    Roze cipelice su mi divne, mada ih slabo vidim, ali odlicne su kao i ceo outfit. Prorodan, leprsav i prolecne boje, pa sve to uz konju <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. cipelice oxfordice
      ...
      bit će uskoro post samo
      o njima
      ...
      više šećem nego jašem ;)
      a i to me veseli
      ...
      volim i prirodu i boje,
      životinje i djecu.
      i tvoje komentare <3

      Izbriši
  2. Prelijepo!
    Sviđa mi se ukras u kosi! Ne vidim ga lijepo, čini mi se da je neko cvijeće. Šta god da je, dopada mi se kako ti stoji!<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. cvijeće od papira
      ...
      božićna dekoracija
      kojoj sam okačila
      šnalice i stavila ih
      u kosu
      ...
      hvala ti slavice
      inspiriralice <3

      Izbriši
  3. aaaa sad sam malo ljubomorna, obožavam konje i jedna od velikih želja mi je da naučim da jašem! baš me oduševio ovaj post i slažem se prvim komentarom, imam osjećaj da si divna osoba.. i mene si toliko usrećila onom pjesmicom od komentara :D crno cvijeće u kosi mi je nešto sasvim novo i jako mi se sviđa ideja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja = paun
      ako ništa drugo,
      blogerca s naj komentarima;)
      hvala vam <3

      Izbriši
  4. Joj super si. Volim konje :D
    A i ovo haljine. I u mom kraju stare zene ponekad kazu za odjecu 'haljine' :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Iva nemam riječi..prekrasno...Pa gde ti živiš da je tak lepo ?? U bajci :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Tako mi delujes nestvarno na ovim slikama i jako zanimljivo...
    Cesto kad gledam tvoje slike pomislim koliko si posebna!
    Fantasticne su! <3

    OdgovoriIzbriši