četvrtak, 12. travnja 2012.

project companera

















 
sudjeluju:
mirka: college girl, obožava walta whitmana 
ana: zla kraljica
una: alisa
leno: akcijski junak,koji, iako zatočen uspjeva uteći točkastoj bandi
iva: blagajnica koja sa svojom krunom,srebrnom torbicom i neizostavnim borosanama mašta o moru
nevidljivi frki:glavni koordinator & redatelj
nevidljivi šm: make up artist & direktor fotografije


zlu smo kraljicu umili(LI)
vlat trave prolistali,
alisu spustili na zemlju,
blagajnicu otpratili na more,
lenoja u romea pretvorili
i do novog susreta sa
žutog perona veliki vam
pozdrav poslali <3



Broj komentara: 7:

  1. Zakon ste kao i uvijek!<3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne verujem da imate iste haljine??
    Odlicno, to mogu samo pravi koji se najvise vole da imaju tj sasiju isto.Sve to puno govori i otebi Haljine!!
    Moje slike za novi post su pored lokomotive stare pare, pa jos kada sam sada videla vas kao da smo mislima povezani.
    Inace Haljine volim tvoje shoes.Moja prijateljica ih zove iz milja smilje!!Volim tvoje smilje!!~~))

    OdgovoriIzbriši
  3. oo kakva ekipa ;D a odakle haljine? ;D

    OdgovoriIzbriši
  4. haljinu sam kupila u nekoj lokalnoj butigi,miss poem logo,unazad 3,4 godine pred božić...svidjela se mami i odlučila je pokloniti istu seki za božić...kako bi skinula moj durica fejs ,dobih i ja još jednu pod bor.. poklonila sam je mirki ,a nedugo zatim na nekoj turbo rasprodaji uzela sam i rolku koja je uni poslužila kao haljina ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je suupeer! :D
    http://www.youtube.com/watch?v=yXU5zUHA1Ak ovo mi je u glavi bilo dok sam vas gledala ^^

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš su zanimljive slike :)


    http://annchica.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. These photos are super fun! love them <3

    OdgovoriIzbriši