petak, 4. svibnja 2012.

the horse whisperer














 šapućemo,
 šećemo,
 njištimo,
 pjevamo,
 trčimo,
 vrištimo ,
 i sve  teže  se
 rastajemo





Broj komentara: 12:

  1. joj opet sam tri posta propustila! :( joj kako ti je lijepa ova priroda uvijek, baš si sretna što živiš na tako lijepom mjestu! za konja neću ni pisati kako sam ljubomorna, uvijek sam htijela naučiti da jašem, i naučiti ću jednom :D haljina i cvijeće su ništa manje lijepi od svega ovog.. šaljem ljubac!

    OdgovoriIzbriši
  2. svidja mi se ideja sa konjom :) Lijepa haljina :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Konjooo joj kako je fin, zna da ti zavidim. I ja zivim u ovako lijepoj prirodi i presrecna sam zbo toga :). Stajling sjajan :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Haljine predivne su ti fotografije!
    Ova zuta haljina uz zelenu travu, predobra pozadina za sve.
    Tvoje cvece i na haljini i oko glave je ocaravajuce.
    Konjo bubo jedan, jako volim sto znas da uzivas u zivotu i svim stvarima koji te okruzuju.
    Ti su jos i bosa??Svaka cast to ne moze svako npr. ja se bojim instekata i tako, a nije dobro sto se bas tako tripujem jer priroda nikome nastetiti ne moze.Obicno covek nasteti njoj, prirodi najvise!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jedva sam dočekala lijepo vrijeme i kad god mogu hodam bosa!!!
      baš uživam u prirodi,vjetru,kiši,suncu,vodi,šumi...
      nije oduvijek tako bilo,još od prvih koraka,priča mi mama bila sam nepovjerljiva,ful oprezna,ne i spretna ,prvi put kad sam se uspela na trešnju( oko 11g),pala sam i višestruko prelomila ruku:( mrgodila sam se kiši,smetala mi prašina,gorila sam na suncu,bojala sam se purana ,buba,psina,zazirala od štala,sada nadoknađujem sve propušteno iz djetinjstva!!!
      oslobodi se ,ne tripuj;),izuj se , užitak neće izostati!!!

      +++
      hvala vam svima na prekrasnim komentarima!!!

      Izbriši
  5. Zavidim ti. Oduvijek sam htjela druziti se sa nekim konjem, al' bas i nisam imala priliku.
    Prelijepe su ti fotografije :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako je divna ta zuta haljina. I konj je divan<3 Ja obozavam konje!

    OdgovoriIzbriši
  7. gypsy queen :) Prekrasno :)) Sad kad imaš bijelog konja ne treba ti princ :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ;)
      potamnila sam kosu,sad sam njihova, oriđiđi!!!

      Izbriši
  8. hocu i ja slike sa konjem, pa ovo je predobro! i haljina i ideja za fotkanje!

    OdgovoriIzbriši
  9. prekrasno!!! :) moram da te pratim :)

    OdgovoriIzbriši