petak, 11. svibnja 2012.

za korak lak,opanak








































opanak za korak lak,
kofer piknik,
žarak jak,
gonjgek mali,
big bad wolf,
uvojak plavi
cvijeća pun


Broj komentara: 8:

  1. Au au au, na ovoj transformaciji bi ti pozavidele i najvece filmske zvezde.
    Odlicna si, u boji i dezenu.Sve ja tako otvoreno i sveze, ali sa nekom starom pricom.
    Kako znas da pogodis momenat, ideju, zamisao sve izvedes u uvek ovako precizne i detaljne fotografije.

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne su fotografije. Al' naziv posta je vrhunski, hahahaha :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Kucov rastura! :) i mene je nasmejao naziv posta, odmah sam morala da skoknem da vidim sta ti to tu ti to tako :D :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. na nozi mi i je opanak,
      i u njem korak stvarno je lak ;)
      ugoda slična onoj kad noge krase
      borosane slasne!!!

      hvala vam deklice!

      Izbriši
  4. Prekrasno. Jako mi se sviđa haljina u kombinaciji sa turbanom. Izgledaš kao art deco muza!

    OdgovoriIzbriši
  5. Gorgeous and creative as always! The food looks great too.x

    OdgovoriIzbriši
  6. uvijek zanimljive i oku upadljive kombinacije, super!

    OdgovoriIzbriši