nedjelja, 6. svibnja 2012.

crveno i bijelo,bez kockica











prvomajski piknik,
tatine gorice,
svake godine isto
nam se piše
....
kašnjenje,
špotanac,
mirenje,
roštiljanac,
na dekici izležanac.
šetnja šumska,
izgubljanac,
ove godine  još
i zubobolja ,
 sunca u neograničenm
kolčinama

c*est la vie





Broj komentara: 6:

  1. Super fotografije. Svidjaju mi se tvoje cipele :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Sa decom je uvek veselo, milo i slike uvek izgledaju ti drago.
    Spagerice sandale su bas predobre, sve sa treger kratkim hlacama.
    Dobra i vesela kombinacija, bela kosuljica je pun pogodak uz crveno uvek.
    Cica maca je jako umiljata.Bubim je jako!!
    Sesirce malo je divno.

    Volim tvoj komentar kod mene i ja se nikada ne bih stidela da nesto lepo vidim pored kontenjera, cak sam u dva navrata jednom u Barseloni tako svasta videla, ali ljudi koji su bilo sa mnom su me odgovarala od toga.Posle mi je bilo jako zao za sve.Tako sam isto dozivela i u Amsterdamu, da mi je Sale kukao kako grozne ideje imama.Zao mi je samo sto oba puta nisam bila samo i sve pokupila i sutila.
    Tako da te podrzavama, to mi je skroz ok i za tvoj ceger i ja bih ga uzela sto posto!!

    OdgovoriIzbriši
  3. o wow, ova mala curica izgleda tako slatko! A slike su ti ispale super :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne znam kaj mi je bolje ti u crvenim gegama i šlapicama, klinci, mačor, tratinčice u kosi. Divota!

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno. Volim prirodu. Crveno i bijelo se vole. Maleni je sharmantan jako.

    OdgovoriIzbriši