nedjelja, 2. listopada 2011.

summertime when the summer is over





oooomađijaj me

















summertime
and the livin is easy..,
our dogs are jumpin
and a straw roll
scratch slightly


i nebi bilo ovog posta
da je bilo sve po zakonu!
nemojte zamjeriti,
jer ovaj vodeni žig
nemam više
živaca micati!
s lakoćom poslikano
na jedvite jade,
u muci velikoj
postavljeno!
+ + +
slobodno zapjevajte
gershwina il pak đoleta
kako vam draže !
pjevušim i ja,
naizmjence oba dva <3

Broj komentara: 13:

  1. predivne su fotke! i outfit, šta bih ja dala da imam ovako mjesto za slikanje. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Đole. :) A ti si prava kaubojka i sad bih i ja rado skakala po sijenu.

    OdgovoriIzbriši
  3. oh gosh these images are so wonderful xxx

    OdgovoriIzbriši
  4. i love these pictures! they are so great- seriously, i love all of them! especially the ones with your dogs!
    sharde @ the style projects

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoj blog sam evo sad prvi put vidjela i super je :) Sviđa mi se jako mjesto gdje si se slikala, i haljina je vrhunska... Pratim!

    OdgovoriIzbriši
  6. slike su mrak, ko i ti i tvoja ljepotica haljina. <3

    OdgovoriIzbriši
  7. I love all the photos but photo 8 is my favourite! love landscape and you look go so well with it very coutryside :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Cute dress! :)
    xx from Munich

    http://followthepinkfox.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Ukrotila sam kovrče na dan ili dva, ubrzo će se one izboriti natrag. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. super haljina a mjesto za slikanje cista desetka ;*

    OdgovoriIzbriši
  11. Aj kako divne fotke, lokacija, ti , boje..
    Odlican post!
    With love NURA!
    http://www.sharenara.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši