ponedjeljak, 31. listopada 2011.

autumn hippie

















bicikleto i ja,
ponedjeljko sajmić
a magla posvuda.
zabjelila i orosila
štucnu,kapu,
kosu smočila!
ni magla nas nije omela
berba bila
pravo jesenja
puna plodova!
torbica puta dva,
šosić puta dva
isto tako i cipela,
samo što već u paru
ima ih po dva.
korpica prekokrasna
za dlaku mi izmakla
jer se teta prodavač
predomislila i korpu
sebi ostavila!
i sakoić platnodomaći
sam ga kvare ragbi ulošci
škarice će to na
cvika cvaka riješiti.
a stolica ljuljačka
za oko mi zapela
još pred mjesec,dva
i opet mi namignula.
nisam je kupila,
a već mi i u snu
u goste dolazila.
mamina mašina
sve ih spremno dočekala
vrata im otvorila!
tanjur kelja ,
čaj i med
trba puna
spremna za novi let!
ovaj puta tutačom
bez magle,
štucne , bicikleta i kape
ravno u polje
po nove slike,post
riječi pjesme ove!!!!

Broj komentara: 7:

  1. ovde ima fenomenalnih fotograji....a tako bih zelela da su postovane u vecoj rezoluciki :***

    OdgovoriIzbriši
  2. fenomenalan outfit i slike..kuce su divne, kao pravi vukovi!

    OdgovoriIzbriši
  3. ti si tako jedinstvena, uvijek predivne riječi, totalna opuštenost koja zrači iz fotografija, outfiti maštoviti i zaigrani... ostani takva, molim te! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. great blog!
    follow each other? i'll wait your answer on my blog? :)
    www.feedyourfashionmind.com
    xx

    OdgovoriIzbriši
  5. These is so bohemian! I love all the landscapes at the back of your looks :)

    OdgovoriIzbriši
  6. jao ne mogu ti opisati koliko sam zaljubljena u ovaj outfit! čisto savršenstvo, do detalja.

    OdgovoriIzbriši