petak, 7. listopada 2011.

prelog












kroz prelog sam često prolazila,
nekoliko puta tu se u ulici slijepoj
na razgovoru ugodnom zaustavila!
jednom ljutom pizzom nekoć
brk iznad usne
kečapom napravila...
no ,nikad u žurbi toj
ne opazih šetnicu
i barok crkvicu u njoj..
sve vrvi,živo, plodova jesenjih puno!
košarice , biciklići,kolica,
a dobar dan
izusti ti gotovo svaki
preložanin vedra,stroga ili mudra lica.
baš me se dojmio prelog taj,
i ljudi u njemu baš su mi
uljepšali taj topli jesenji dan.

Broj komentara: 7:

  1. EJ da mi je prekopati tvoj ormar i pregledati sve ove predivne haljine koje sam dosad vidjela na ovom blogu..uključujući i ovu :D i volim ove tvoje rimovane postove :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Love the maxi dress and the freedom vibe in the photos :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Djevojche hvala na komentarima:)

    OdgovoriIzbriši