petak, 21. listopada 2011.

feel like cave,nick cave














hrpa do hrpe stavica,
od hrpe do hrpe opravica...
hlače i sakoić pliš
na akciji 5 za 10 dobiš.
košuljica usamljena točkica
pred kraj radnog vremena
za kunu udomljena...
kišobranček, pravi damček
u dučančiću strpljiv bio
lijepo mi se natočkio
i novčanik ispraznio.
prstenca dva + dva ,
šm mi stavija.
mica mala gizdava
nekad ključić nosila
sad iz đepića virnula,
a torbičak aktovski
baš mi poslo praktični.

moja prva reklamica
neslavno završila.
jedna mala cenzurica
baš je prava zločkica
linkić s bloga maknula.
možda nije trebala,
niti sam se ja
nafunjiti morala!
sad mi žao što
sonji ,a i šm- u
mjesto hvala
sve to sam priuštila :(

uza sve to
osjećam se kao on,
gospon veliki,
pećinski nik praskaton!

Broj komentara: 7:

  1. slažem se sa Slavicom da je kišobran divan! a i ostatak outfita, posebno maca koja viri iz džepa , imam i ja jedan divan maca broš ,baš si me posjetila da ga izvučem i pronosam :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim tvoj blog. Haljine <3
    Volim tvoju košulju i kišobran.

    +1 follower

    OdgovoriIzbriši
  3. slatko:)
    xoxo Sienna
    http://fashion-sienna.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. I love the polka dots blouse and umbrella! and your velvet blazer is just divine! x

    OdgovoriIzbriši
  5. nema haljine :))) super su fotkice,kisobran dusaaa

    OdgovoriIzbriši
  6. Love your outfit! Beautiful pictures and Love the polka dots!

    Girl about Town XxX

    OdgovoriIzbriši