utorak, 25. listopada 2011.

polka dot overdose







točka do točke
točkica!
gumena plodinasta
ovako zgodno točkava
sram ju nek bude
sva se rascjepkala.
bez da ja sam
krivo što napravila,
baš me jako rastužila!
bez nje u šetnju mokru,
bez nje u lokvu
bez nje na vrt
i smokvu
ići ću sad ja!
zamjenit će je neka
la che che,
la gumi ,,
la neka druga dotava,
ona nek u miru počiva
bit će ukras vazica,
bolji prijedlog čekam od vas ja!

suknjicu mi mirka donjela,
a štramplice točkice,
za poklon kupljene
lijepo mi namignule,
pa kod mene ostale
i nožice grijale
u vrijeme ovo
kišnomaglojesenje.

na sličici drugoj
koperton mi sfalija,
a na zadnjoj pak
ko ruskinja opaKa
stav borbeni zauzela,
rupcom toplim se ogrnula
i bakice sjetila.
s čizmama nek i ona
u miru i ljubavi
tamo gore
s anđelima pjevuši
i pleše do zore <3





Broj komentara: 10: