subota, 24. ožujka 2012.

woodstar









zvijezda šumska,
noć zvjezdana,
feler haljina
i kragnica joj
nadoštukana.
ni da bezgrešna je bila
nebi mi tol*ko
bila mila.

Broj komentara: 5:

  1. Što lijepo zvone ove bijele štrample na šumskoj pozadini! Nisam ih nikad probala isfurati u svom stilu a uvijek me peckaju...valjda ću se jednom odvažiti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Moja Haljine!!
    Opet si tako divna, draga i mila.
    Zvezdice bele, na bele hulahopke, pa dzemperak i sve to u sumi pored drveca zelenog, tek probudjenog!!
    I sa belim perijem u kosi.
    Prava si mi sumska Vila koja sve dobro nosi!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno si woodstar!
    Odusevljena sam haljinom, carapkama i idejom za fotke!! ^^

    OdgovoriIzbriši
  4. Love the dress with the white tights! looks adorable!!! xx

    OdgovoriIzbriši