subota, 17. ožujka 2012.

pasja ljubav





a








na vrh brda vjetar pirka
i bakovo srce dirka...
tamo živi djeva luna,
vitka,plaha čuvarica,
farme gospodarica.
na pogled prvi ljubav se rodila,
ovog našeg smotanca,
totalno omađijala.
ukrotiti ga nismo uspjeli,
nit pameti naučili,
tko zna možda ga roditeljstvo
promjeni??!
!58 treba čekati dana,
da bak postane otac,
a luna pseća mama

autfit je beegi,
ugodan i lelujav,
s hoznićima i bluzom 42,
prugaso/roskasti
s čižmakima podeSIVIM
& blejzerom velevetnim
...
sutradan sam mjesto
tregerica štrikohalju navukla,
i iz gležnjača, čizme,
u ribarske prenamjenila

Broj komentara: 5:

  1. Ova treća slika je stvarno filmska..lajkam sve :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako si mi zabavna.Volim sto trckaras po poljima zelenim.
    Sto ti kosa i esarpa viore na vertu.
    Sto sedis i poziras tako lepo na mostu.
    KLosuljica sa lepom cipka kragnom mi je odlicna, a tek tregerice <3
    Ljubb <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je druga super :) preslatka majica/bluza

    OdgovoriIzbriši
  4. lepota, sreca, sloboda...tvoje slike time odisu.^^
    Kako zanimljiva kombinacija...i jos zanimljivija mesta na
    kojima se slikas...divna si mi! ^^

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam osjećaj da si stalno u pokretu! Super fotke, super komba!

    OdgovoriIzbriši