subota, 31. ožujka 2012.

day red night
























u crvenom i zelenom,
ujutro i uveče
s jednim visećim
i jednim ne zakopčanim
gumbom,
mašnom,
rogovma
i papirnim cvijećem
pjevušim,
skakućem,
mrštim se
proljeće miriši,
a ja s lolom
oko vrata  šećem
...

Broj komentara: 7:

  1. Prva fotka, aaa predivna i hocu tu torbicu, kako mi se svidja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prva fotografija mi je favorit, i takodje mi je torbica savršena<3

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma ti živiš u pravoj bajci. Crvena haljina je famozna!

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sam u zadnje vrijeme totalno opsjednuta crvenom bojom.. i baš me privlače sve te crvenkaste nijanse iz još nepoznatog razloga, fotke su ti divne kao i uvijek, i svaki mi se komad sviđa..ali svaki!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja volim tvoje drvene rogove.
    Ideje su ti uvek originalne.
    Mocno te je gledati elegantno u crvenoj haljini sa cvecem u kosi, a torbica mala samo izviruje!!
    Haljina je duga, i vuce se kao duga.
    Pored jezera ili reke sa jaknicom plavom.
    Poitivni utisci dolaze, a ja se veselim tvojim uvek pozitivnim stavom!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh wow some of this photos are really stunning! love number 7!!!

    OdgovoriIzbriši