nedjelja, 11. prosinca 2011.

kobajagi indijan












nije li baš simpa taj
"kobajagi"!!?
sem što u djetinjstvo vrati,
kada bez problema,
ikakovih dilema,
sad si doktor,
čelistica,
na čas slikar,
krojačica,
limun il pak naranđa,
balerina prima,
zla maćeha,
draga majka; kućanica....
studenjaka,
bendeka,
kestena,
voodua,
lega,tvrđe,
čim ga čujem
sveg* se sjetim,
oko srca toplo bude!

kad si manji
sve je lako,
danas ni kobajagi
nije bit* sam tako!

Broj komentara: 8:

  1. Super su fotke!
    I to nekadašnje kobajagi...;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas su divne slike, svidja mi se lokacija jako, i styling se super uklopio:)

    OdgovoriIzbriši
  3. jao kako ti je dobar ovaj šal, uf volim ove veelike..i predivne fotke. Ovi predhodni outfiti koje sam propustila iskomentarisati su mi odlični..one šarene štramplice.. I want them!

    OdgovoriIzbriši
  4. s tim sto uopste ne izgleda kao da je kobajagi,nego onako for real!!! odlicno!

    OdgovoriIzbriši
  5. savršen krajolik za još jedan savršeni post u nizu. kad mu dodamo još i savršenu tebe dobivamo, a što drugo nego- savršenost bez mane! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. svidja mi se priroda na slikama :)

    OdgovoriIzbriši