nedjelja, 4. prosinca 2011.

girls against boys












hozntregeri,
svekrov stari šešir,
šuljek karirani,
cipelak gangstaaski
štagelj klimavi...
malo zločestoće,
jesenjeg sunca malo,
taj njihov mmmmmh gard,
biti dečko nije mala stvar !!!

(moš* si mislit ;)

Broj komentara: 8:

  1. sad mi je napokon došlo do mozga! ti mene podsjećaš na bjork! koju, usput rečeno, obožavam i štujem u svakom smislu tih riječi. obožavam kako svaki tvoj outfit ima priču, skroz se uživim. ja bi ti tu ubacila i neku kravatu i sexy crveni ruž, ajme! *.* <3

    OdgovoriIzbriši
  2. menlish -volim to! ne moze svako da iznese..ti mozes :)

    OdgovoriIzbriši
  3. imam baš jednu odličnu đinđu,zlatnu kravatu,no ne znam iz kog je razloga nisam stavila ;)
    đozepe,opet se šepurim!!!
    bjorkissima ,belissima ,bigissima velika ko neboder,
    muza velika svima,na nju da podsjetim,
    i ne samo danas nosom oblake da rasporim!!!
    čak i na ovom zadnjem albumu kad se djevojče u njoj zaigralo i na sve zaboravilo.žao mi jedino što mi album preveliki zalogaj odjednom,ne mogu ga preslušati u kontinuitetu,već na mahove <3

    hvala vam svima na podršci
    i lijepim komentarima!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. These pics are so great!!! i love the colors <3
    xxx
    www.bohemianbones.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši