nedjelja, 18. prosinca 2011.

prvi snijeg



















iz sna me prenuo šm-ov
korak i blagi potez ruke
kojom je odmaknuo zavjesu
s prozora...
prizor koji sam ugledala
bio je nevjerojatan!
krupne pahulje snijega
spuštale su se na tlo ,
a ulična svjetiljka
poput reflektora,
pratila je svaki
njihov pokret!!!

čarolija je potrajala
još koji čas...
oči snene sklopiše se
a s jutrom
otvorene, zavjesu
odmaknutu pogledale!!!

krovovi kuća,
mostić i put
tek poškropljeni
bijelim ,
zimu nam sramežljivo
najavili ,pred sam
božić poslali,
a mene onako snenu ,
ostavili zatečenu!!!

ovaj puta želja mi se
preko noći ostvarila,
bez da sam što
za nju napravila,
mora da sam je jako
željela!!!!

i djedici hvala,
samo ....
hoće li za me
i pod jelkom
nać se kakav darak,
ili i On ko ribica
zlatna za mene
ima ih tri,
kad već ovom
jednom božić
preduhitri!!?



( i opet molim snijeg;)


sanjajte,želite,volite

Broj komentara: 8:

  1. Lepe fotografije, a najvise mi se svidja sto vuces dugu suknju po prvom snegu.Bas super za fotkanje~~)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Your locations are always the best! I truly looks beautiful :) and cold :s love the hat and skirt. x

    OdgovoriIzbriši
  3. Great pics!!! i love this winter vibe!!!!]
    <3
    www.bohemianbones.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. prva fotka,kao iz stare ruske sssr period bajke! fenomenalno...kao i ta priroda u kojoj se konstantno fotkas! sume itd..treba mi to ovde,u ovom uzasnom Beogradu :/
    ljubim**

    OdgovoriIzbriši
  5. love the blocking in your skirt :) and the background is spooky

    Herdiana Surachman
    http://deluxshinist.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. super mi je maxi suknja <3
    kako volim snjg.
    slike su divne.

    OdgovoriIzbriši
  7. these picuteres look like in a fary tale

    OdgovoriIzbriši
  8. lokacija čarobna, fotke isto tako. ti kao pripovjedačica starih legendi u kojima bi se svi jednom željeli naći. a kroz ovaj post se i nalazimo.

    OdgovoriIzbriši