srijeda, 14. rujna 2011.

moon catcher







mjesec nisam dohvatila,
crvenka sam iz života
krivnjom svojom ispratila!
limenko moj mili,
srce mi se para, cvili...

i firenca,
sva okolna jezerca,
slavonija,
kamenjaci,
venecija,
bunker pun starudija...
sve sam s tobom izgubila!

život svoj si za me dao,
ljubav limena,
prva postao!
zbogom i sretan mi budi ,
trubi,cvili
kilometre broji,
svijetom lutaj
i nekom drugom
zaštitnik vjeran budi
tuuuuu tut <3

Broj komentara: 8:

  1. Napravila si mi malu pjesmicu od komentara! :) A tebi su bas lijepe slike i pesonja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Again! amazing hat and photos! Is that your dog? It's gorgeous! x

    OdgovoriIzbriši
  3. wow..želim tvoj šešir.. i prirodu u kojoj se mogu slikati.. danas sam našla jedan kutak u gradu koji mi je kao sa sela nekog divnog.. nisam ni znala da to postoji u gradu u kojem sam rođena i odrasla, svrati da vidiš kako je ispalo :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Halinjo, naglas sam se nasmijala. Genijalna si, volim tvoje komentare! :) Bome, ova pjesmica ide u moj sljedeci post.

    OdgovoriIzbriši