nedjelja, 4. rujna 2011.

abandoned asphalt base











godinama stoji sama,
napuštena,stara
asfaltna baza....

usamljena,
sva već hrđe,
neispričanih ljubavi
i drama
puna,
strpljivo stoji i čeka kakvog
zalutalog dobronamjernog stvora...


inspirativnoj i još uvijek privlačnoj
staroj dami obećajem
skorošnji susret...

pa ko zna
možda se i onaj žabac
iz mutne vode oglasi
i kakvu tajnu što čuva
na uho mi šapne,
a staricu novim ruhom
počasti...














Broj komentara: 10:

  1. super suknje...
    p.s. jel smem jedan konstruktivan savet? da ti fotke budu vece-da te vidimo bolje...? hmhm
    :)))*

    OdgovoriIzbriši
  2. suknja je divna...gdje si je našla ? i ja sam za veće sličice da proučavamo te tvoje stvarčice ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. The location is amaizing, love the skirt and the sunnies. You always find great locations for your photos. xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi! I found your blog and I like it so much! you look really great in this outfit!Love the originality of the photos!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdgovoriIzbriši
  5. deklice moje drage,na problem premalih fotki ukazano mi je još na samom početku bloganja,čak se i zavadih oko toga :( svjesna sam ga
    no , uz sve svoje (ne)znanje i napore za sada ga još uvijek ne rješih:(
    stavih fotke na xl,najveći mogući format,poigrah se i s mjenjanjem veličine formata i opet ništa :(
    slike obično radimo u nef formatu ,pa ih kasnije preformatiramo u jpg format,da isključim taj problem fotkali smo u jpgu i opet su slike miće..grrr
    ima li netko od vas kakvu ideju?!,bila bih mu zahvalna na pomoći;)
    fashioncookie -suknjetak pronađoh na jednoj od hrpica na koprivničkom sajmu

    thank you all for your support ,and nice notes
    love you "guys"

    OdgovoriIzbriši
  6. amazing skirt! I like how you tie the scarf on head!

    OdgovoriIzbriši
  7. halinje, kad pišeš post, staviš sliku i onda klikneš na nju i dolje ćeš imati veličine, ja uvijek kliknem na 'posebno velika'. :)

    Inače, kombinacija ti je baš lijepa, mladenačka i razigrana. Sviđa mi se marama i odlično je nosiš. :)

    OdgovoriIzbriši