nedjelja, 18. rujna 2011.

last days of summer on wild horses











2 ziherice na šeširu,
3 momka u koralu,
carry na lajni,
chiara u divljini.
kiflice u rolu,
ujahani pastuh
i ja u sedlu!!!!
mmmmh

Broj komentara: 9:

  1. joj koliko ti zavidim, meni je velika želja naučiti da jašem i probati to ..i outfit je predobar, čizme mi se posebno sviđaju!

    OdgovoriIzbriši
  2. jahati je kao letjeti ,valjda!
    no,ne umjem nažalost,
    ni, jedno ni drugo!
    iako često mislim
    da oboje mogu!

    al i ova šetnja
    i šaptanje konju
    nebesko je,
    i jedva čekam vikend
    da ponoviti to mogu!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jahanje! :) Ja sam to samo kao mala i ostalo mi je u predivnom sjećanju. A sviđa mi se i kako imaš vesele tajice. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Volela bih da znam da jasem.Obozavam konjice:)

    OdgovoriIzbriši
  5. This is amazing! I love horses! not bad at all to spend your last days of summer and your look is like a bohemian cowgirl chic! ;) xx

    OdgovoriIzbriši
  6. super helanke ;) konjo je bas cakan,nadam se da je bio poslusan

    OdgovoriIzbriši
  7. moderna kaubojka!kul :)

    http://hangoverchic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Blago tebi! Obozavam konje! Super outfit!

    OdgovoriIzbriši