subota, 11. kolovoza 2012.

žuljale me cipele,pa sam navukla leopard vans





modakomoda i šubiduovci,
navukli nam osmijeh koji još uvijek nismo skinuli ;)
našu su fotku s "briđmena" nagradili ovim
leopardicama koje plešu,skakuću,lutaju,
na roleru se koturaju,a nove žuljeve ne stvaraju...
hvala im od <3


Broj komentara: 5:

  1. Kako je sa Vam uvek zabavno.
    Vaze slike su radosne i uvek se trudite da ispricate vasu trenutnu pricu.
    Park Zrinjevac mi je tako divan i kada sam bila u Zg uzivala sam u njemu i pored sata koji meri temperaturu~))

    OdgovoriIzbriši
  2. Загреб??:) Најубав град на балканот , дефинитивно !
    Прекрасни фотогарфии !

    OdgovoriIzbriši
  3. opet odlično...od kud tolike fora ideje...ma super

    http://styleandcookie.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna ti je ta suknja. Potpuno shizzz. A i ja imam dve smizle i nikad nije dosadno.

    OdgovoriIzbriši