srijeda, 15. kolovoza 2012.

crno,zlatno i slamnato

u maloj štalici,
na tvrdoj slamici,
kroz žljebove
probija sunca sjaj,
u disku kao da smo mi
...
a gdje ste vi ?

Broj komentara: 5:

  1. Seoski ambijent je čaroban, a tvoja kombinacija predivan spoj. Slameni šešir je savršen detalj. :D
    Pratim te. ;)

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo su jedne od bolji slika koje vidim u poslednje vreme.
    Tvoje ideje, su kao inspiracija.
    Odlicna ti je sminka i sve oko tebe mi se svdija i sve pohvale za toga ko te slika, jer nam dajes inpiraciju.

    OdgovoriIzbriši
  3. najčešće me slika šm,
    ili pak okinem sama...
    ovdje ima i mojih i njegovih!
    a znaš da bih baš voljela i
    tebe koji puta kliknuti,
    pa kad budeš u prolazu javi <3

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kakve noge ženo! ;D slažem se sa predhodnim komentarem, kod tebe je uvijek sve jako inspirativno, ovdje je i make up divan. Joj da mi je jedan shooting samo na svim ovim divnim mjestima gdje se slikaš ;D poseban poljubac za mace i kuce ;D

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno okruzenje i divne slike. Lepe noge, offcourse

    OdgovoriIzbriši