utorak, 17. srpnja 2012.

tigran,leo,zmija ,orinđ i plavetna












tigran,leo,zmija,
orinđ i plavetna
u ovom se postu
spojili samo za
vaša oka dva.

gradom su šetali ,
sajmom tragali,
kombajnom verali
nebom se stapali,
livadom posječenom bockali,
a pred noć
još su i prugohlače navukli,
nebi li ovim zujavcima
večeru uskratili
...

Broj komentara: 6:

  1. Ove fotografije su odlicne i uglovi su sa svake fotke fenomenalni.
    Haljina ti super stoji, a cipelice su mi bas jako so cute.
    Uvek si tako unikatna i svoja~~))

    OdgovoriIzbriši
  2. obožavam vezati šalove u turbane ovako, baš sam juče nešto slično nosila, nažalost nije me imao ko slikati :( divan mi je ovaj outfit kao i predhodni koje sam propustila iskomentarisati i kao i uvijek kod tebe, divne fotke, jel' mogu doći kod tebe jednom da se slikam ? :D jao šta bih dala za neke fotke u takvoj prirodi .

    OdgovoriIzbriši
  3. samo daj,svi ste pozvani ;)
    na kolektivno ruralni editorijal!
    neka ovo ne ostane samo na smajlu!!!
    +++ hvala vam svima ,
    i moj rep vam je zahvalan ,
    svaki put iznova sve veći,
    i sve šepurastiji ;)

    a što se slikanja tiče,
    kad nema nikog pri ruci,
    kao u prethodnom postu,npr.,
    stavim fotić gdje stignem ,
    na balu ,bunar, il jabuku staru
    sjednem na balu i čekam da
    tehnika (robotika:) učini svoje

    OdgovoriIzbriši