srijeda, 16. studenoga 2011.

jasmina

















pred sam suton,
stiščući rukom
zeleni paketić
dolepršala nam
djeva jasmina!
šm iza aparata,
nas dvije ispred,
ruševine iza nas.
sasvim neočekivano
jedan začepljeni nosić
namirio je ,
a dugi prstić
uhvatio nešto.
dovoljno da pohitamo,
čudom nekim
bez noge slomljene
do njive prve
vatrom okupane.
igra je započela...
čizmom se njenom,
vatra poigrala,
torbicom plamičak
prošetala.
no, sem krika glasnog
nikakvu štetu nije napravila.
sljedeći puta
noga
bit će bosa ,
i žarom će šetati
s krikom il bez njega
hrabrošću naoružana...

Broj komentara: 11:

  1. predobro!! pratim :))

    http://fromparis-with-love.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. izgledate kao ispale iz nekog vremena gdje se ritualima prizivala kiša i molilo za dobar urod. prekrasne fotke, a da se osvrnem i na prošli post/outfit koji je apsolutno savršen! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. super haljina, a slike vatra mislim sta je za reci extra...

    OdgovoriIzbriši
  4. OMG! Don't tell me that you set fire to a forest for this photos!! haha I love the fire!Be careful!x

    OdgovoriIzbriši
  5. Divne fotke a i cure na njima bome!
    Love it!
    With love
    Nura

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav!
    Slučajno sam ti otkrila blog, sviđa mi se.
    Svrati do mojeg bloga, ostavila sam ti nagradicu!

    OdgovoriIzbriši
  7. Jasmina je predivna! i fotke su odlične!

    OdgovoriIzbriši