četvrtak, 24. studenoga 2011.

from zagreb with love






auto u garaži,
nožice lutalice,
hladne zagrebačke ulice....
u pauzi grijanac
+ šopi njam njamac ...
bio & bio,
baš mi je mio,
ovaj puta novčanik
nije ispraznio.
pekara preko puta,
kroasan,kajzerica
pašteta biljna,
jogurt ,milina!
i biljna apoteka
dobro dođe
kad zašteka.
kapi agnus
nisu kaktus,
smire živac,
bar tak kažu,
ne utječu na kilažu :)

trk u kazalište
po ulaznice rasprodane ;(
jedan čarmi šmov gif
dopunsko sjedalo
na kvadrat dobi
jiiiiiiih!
do termina
još puno ima,
algoritam
uvijek rado nas prima..
muškarac s brkovima,
žena s vrećicama,
po gradu gornjem
gore ,dole
do predstave nove!
šlafrog jedan još
mi neda mira
onako
braun tirkiz
s širokim rukavima!
vrečica mi nije dosta
pa i iz kazališta
teglim tri,
osmijeh s lica
ne silazi ;)

Broj komentara: 5:

  1. to je bio sajam knjige i pozorište? pa ne može bolje! ja sam baš poželila ZAGREB.

    OdgovoriIzbriši
  2. eminuška,ove godine nažalost nisam posjetila interliber ,no u algoritmu kao na sajmu,nema čega nema!!! + noć kazališta (u gaveli ); ulaznice ,torbe,maje sve po deset kuna ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. zagreb nisam vidjela vec poduzi period :( ...ali po stihovima zakljucujem da si se lijepo provela :)

    OdgovoriIzbriši