subota, 13. listopada 2012.

pumpkin girl




ready for halloween !!?

Broj komentara: 12:

  1. Divne fotografije i jos lepsa haljina..a tek bundevice ;))

    OdgovoriIzbriši
  2. onako, napola. ideje su u glavi, ali realizacije čekaju neko bolje vrijeme. krasne su ti fotke ko i uvijek! a otkuda su te još krasnije cipelice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori

    1. ovo je prvi puta da je netko
      odgovorio na moj upit ;)
      cipelice sam piknula na sajmu,
      a nose gap etiketu ;)
      hvala <3

      Izbriši
    2. a fotkice bi bile i bolje
      da sve nisu okinute
      iz žablje perspektive,
      uz pomoć tikvice i pametnog gumbića ;)
      anyway tnx

      Izbriši
  3. Predobre fotografije, kao i uvijek. Cipele su fantasticne :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelim i ja post gde su bundeve, jer ih volim sto su tako lude i cudne lepote.
    Tvoji postovi su uvek u cast prirode i njenog bogatstva.
    Bravo halinje!! <3

    OdgovoriIzbriši
  5. jaoo jako mi je žao zbog mace.. kod nas isto ljudi ne vole baš da im se šuljaju oko kuće..to je sve što rade :/ tužno...

    jedva čekam halloween !!!!!!1

    OdgovoriIzbriši
  6. Fora slike, bas mi se svidjaju :)

    http://modejoy.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. ready! :))))


    Odlicne tematske fotke.
    I ja sam na blogu malo unela sarma Halloweennnnaaaa :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Obozavam tvoje slike i tvoju garderobu. Ova haljina je..eXtRa! Divno. Nemoj da prestajes molim te!

    OdgovoriIzbriši