srijeda, 12. rujna 2012.

guess who,it*s not me, it*s you




 ::: kišobrane na sunce,
     kišne kapi se najaviše :::




Broj komentara: 6:

  1. wow....savrsene fotke!!

    http://fashiontalkwithdaca.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. wow ova prva fotografija je divna,lijepe krpice lijepa dama,sladak kisobran :)
    bas kao da je slika izasla iz edwardijanskog doba!

    OdgovoriIzbriši
  3. kombinacije su super! a kisobran bih rado posjedovala:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovakav kisobran ima Madonna u jednim starim starim njeni slikama i nekako me Vas post na to asocira, sto me naravno odusevljava.

    OdgovoriIzbriši
  5. E posto sam ti napokon nakon duzeg vremena uspela dati komentar idem sada da ti dam jedan pravi Taktata komentar :)

    Iva odlicno mi izgledas u ovom decackom fazonu, ali damu u tebi je otkrila najzenstvenija torbica.
    Ceo koncept posta mi je odlican i drugarica ti je super za druzenje vidim!!
    A njena haljina mi je <3

    OdgovoriIzbriši