ponedjeljak, 8. kolovoza 2011.

flea market junkie

::::::::::::hi! i*M iva!:::::::::::::::::
and i *M flea market JUnkie!








od subote, uz mantru
i indian dance,
kišu molim,da ne uništi mi
ponedjeljni fest.
fešta od halinja
i inih starina,
oku ,duhu,tijelu
godi milina.
haljina,krletka,
ceker,ogledalce,
do sljedećeg ponedjeljka,
mira našlo srdašce. . .ah

halja i torbica s prošlotjednih pohoda;
cvjetko rajjfić smeđuška,
a prstenac španjolski,
dobra teta napravila.

Broj komentara: 11:

  1. i ja sam.. znači svaki vikend sam na buvljaku.. baš sam super stvari našla a i volim taj osjećaj neizvjesnosti nikad ne znaš na šta možeš naletiti za smiješne pare :D predivna ti je haljina.

    OdgovoriIzbriši
  2. But the best things in life are flea!


    Lots of love from Sydney,

    x Kel

    onto animated musings

    OdgovoriIzbriši
  3. You look great and Very nice finds!!

    xxMelissa

    OdgovoriIzbriši
  4. Like the vintage feeling in these pictures

    OdgovoriIzbriši
  5. gorgeous dress!

    GTBB,
    http://www.badjoan.com
    http://www.badjoan.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. gosh these images are so incredible xxx

    OdgovoriIzbriši
  7. Love these photos and the bag!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely photos dear you look wonderful!the dress is gorgeous! and the little bag is the cuttest thing.xx

    OdgovoriIzbriši