subota, 30. srpnja 2011.

hippie field








love,love,love
im the trigger hippie,
love,love,love
we are trigger hippies,yeah

halinje:

suknja, ceker & cvike
s HRPE
tunika; pimkie
šal; HM
sandale; UR
ogrlica; NY
broš; rad kapatuljčice ane

Broj komentara: 13:

  1. Prelepo izgledas, a i fotke su divne.


    http://maramasplace.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. joj ja sam svako ljeto totalno hippie.. baš mi se sviđa look i fotografije su prelijepe!

    OdgovoriIzbriši
  3. ovo mi je najjače- s HRPE. nemam pojma otkuda si, ali mi tako zovemo kad nešto ubereš na hreliću doslovno s hrpe. :D
    predivna si inače i slike su krasne isto! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Super su slike i outfit. :))

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Your outfit is absolutely gorgeous! Amazing bag!

    OdgovoriIzbriši
  6. oboyavala sam ovo seno,ne ynam kako se pravilno yove kao mala,kada sam isla kod bake u selo..hahaha...bas kul

    OdgovoriIzbriši
  7. Such a lovely and free spirit photo shoot! xxx

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivne slike,samo nam ih malo povecaj,steta je!;)
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  9. jako rijetko naletim na cure koje su hippie stila a da znaju nositi sa stilom baš.. jako lijepo :)))

    OdgovoriIzbriši